Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2007

Προσοχη

οπως λεω και στην επικεφαλιδα του τιτλου οι αναλυσεις μου δεν συνιστουν σε καμια περιπτωση προτροπη για αγορα και πωληση μετοχων. ειναι προιον εκτιμησης και προσωπικης μελετης και τιποτα παραπανω.
Για να μην εχουμε παρεξηγησεις . Αλλωστε παντα λεω διαβαστε πρωτα και οι ιδιοι και μετα σχολιαστε , κρινετε , δειτε αν οσα λεω , ειναι σωστα ή οχι . Δεν διεκδιδω το αλαθητο ή τιποτα αλλο. Οποτε σε καμια περιπτωση οι θεμελιωδεις αναλυσεις μου δεν συνιστουν προτροπη αγορας ή πωλησης μετοχων .
(το ξαναλεω αν και το εχω και πανω-πανω)

4 σχόλια:

zachmour είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΜΟΡΦΕΑΣ είπε...

Αγαπητέ maniac,αφού σε συγχαρώ για την προσπάθειά σου ως προς την θεμελιώδη ανάλυση,μήπως μπορείς να αναλύσεις την ΟΛΥΜΠ? Από πλευράς κερδοφορίας(ζημιογόνα για την ακρίβεια) δεν είναι απ'αυτές που συγκινούν αλλά νομίζω ότι έχει κρυμμένες υπεραξίες στα περιουσιακά της στοχεία που ακόμα δεν έχουν αναδειχθεί και ίσως όταν θ'αναδειχθούν θα είναι πολύ αργά...

Maniac_Fundamental είπε...

Μορφεα
την ΟΛΥΜΠ την εχω στο αρχειο μου τοποθετημενη μαζι με Πουλ , Πετζετακι (ακομα ειναι και θα παραμεινει) κτλ.
τι παραπανω να σου πω? καλη τυχη..μπορει να γινεις πλουσιος , μπορει και να μην σου μεινει ευρω..Ευχαριστω...

Unknown είπε...

Κύριε Maniac με το δεδομένο ότι μέχρι σήμερα μας έχετε 'σώσει' όσους σας διαβάζουμε, σας παρακαλώ θερμά να μην εξαφανίζεστε διότι 'μας αφήνετε στα κρύα του λουτρού'.
Μία παράκληση μόνο θα διατυπώσω..
Μία φορά τη βδομάδα, αν δεν σας δημιουργεί ιδιαίτερο πρόβλημα, να παρουσιάζετε έστω ένα σχόλιό σας...
Μας είναι εξαιρετικά απαραίτητο, ώστε να καταλαβαίνουμε πού κινούμαστε...
Από το καλοκαίρι και μετά, μας σώσατε...
Ό,τι προτείνατε όταν το προτείνατε ήταν στην κατάλληλη ώρα..
Είμαι σίγουρος, αν και δεν ανήκω στο χώρο των επενδύσεων, ότι πολλοί δημοσιογράφοι και αναλυτές, σας αντιγράφουν..
Δεν το σκέφτεστε τουλάχιστον να τους χρεώνετε κάτι αφού τους δίνετε 'έτοιμη τροφή'..
Με σεβασμό.
Νάσος.